čtvrtek 24. dubna 2014

Obal na venkovní sušák

Když jsem si před pár lety pořídila na zahradu skládací sušák na prádlo, byl součástí balení i obal na sušák. Natahoval se na něj v době, kdy byl sušák složený. Šňůry tak zůstaly suché a hlavně čisté. Na podzim obal dosloužil. Začala jsem se poohlížet po něčem, co by bylo vhodné na ušití tohoto obalu. Díky kamarádce Katy jsem se dostala k nepromokavé kočárkovině . Byla jsem překvapená v kolika barvách a vzorech se vyrábí.  Mi se nejvíce zalíbil vzor rozkvetlá louka hnědá.




Předlohou mi byl původní potah.



Jen jsem jej lehce "vytunila" přidáním stahovadla do spodní části, obal takto nepodfoukne vítr.


Taková blbost a co to nadělá radosti .-)


2 komentáře:

  1. Kočárkovinu z tohoto obchodu jsem si zamilovala. Z kočárkoviny s fialovými srdíčky jsem si ušila tašku do porodnice. Jinak obchod p. Gábiny doporučuji!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za komentář. Už jsi byla u Gabky v obchodě? Musím říct, že jsem stála u regálu s kočárkovinou značně bezradně, než jsem vybrala tuto. Má fakt krásné vzory.

    OdpovědětVymazat