neděle 24. března 2013

Kosmetická taštička - postup

Tato kosmetická taštička patří do skupiny taštiček, které šiji z odstřižků. Tentokrát na přání připojuji i postup šití.




Nejprve jsem si nachystala pruhy široké 3 cm



jednotlivé pruhy jsem k sobě sešila na patku


Sešité pruhy jsem opět rozřezala na 3 cm pruhy


pruhy jsem opět sešila k sobě



máme hotový střed, který olemujeme širšími pruhy látky.



Nyní máme připravený blok látky na prošití. Ustřihneme si vlizelín, na něj položíme látku a ozdobně prokviltujeme.



 Vystřihneme tvar taštičky.



Nyní si vytřihneme podšívku a entlem  ji přichytíme.



Nyní to celé olemujeme šikmým proužkem. Já jsem tentokrát použila hotový z galanterie.



Z lícové strany si šikmý proužek přišpendlíme.



Připravíme si metrážový zip a dva jezdce



rozdělíme si taštičku na polovinu , na každou půlku přišijeme polovinu zipu, musíme si nechat přesah zipu na začátku


i na konci poloviny



takto vypadají zipy po našití - takto musí přečnívat


levou stranu zipu si takto sestřihneme


vezmeme jezdce a nasadíme jej na pravou část zipu, kousek posuneme a poté zastrčíme do jezdce i levou část zipu


projedeme jezdcem zip po celé délce


vezměte jezdec a znovu jej nasaďte na zip na stejné straně jako jste to dělali před chvílí, tentokrát ale s jezdcem dojeďte jen do poloviny



nyní vezměte druhého jezdce a nasaďte jej na zip na opačné straně a  opět dojeďte jezdcem až do poloviny


nyní opatrně taštičku pootevřete a obraťte naruby


nyní si vytvoříme vnitřní rohy, odměříme si trojúhelník


a prošijeme


nyní roh odstřihneme a začistíme hustým entlem.


Totéž uděláme i s druhým rohem.

Nyní jen otočíme naruby a máme hotovo.
























1 komentář:

  1. Taky jsem dnes šila etuíčko,ale nemám uzávěr na metry.Tak jsem vše došívala růčo...zítra vyfotím a dám to na svůj bog..:-D
    hezký večer ahooj
    D.

    OdpovědětVymazat