čtvrtek 14. listopadu 2013

Pelech

V jakémsi náhlém pominutí smyslů jsme se rozhodli pořídit si psa. Podotýkám, že psa jsme nikdy neměli. To však nemění nic na faktu, že můj muž, silně podporován dcerou vymyslel, že si pořídíme maltézáka. Od rozhodnutí ke skutku uběhly tři roky, ale my se konečně dočkali štěňátek od námi zvolené fenky Biby. Rozhodli jsme se také pro fenu a štěstí se na nás usmálo - ze šesti štěňat byla jedna holka. Tak do naší rodiny přibyla Agatha von Karviná :-)
S příchodem štěněte vznikla potřeba i pořídit jakýsi pelech. Da dny jsem procházela e-shopy, ale nakonec jsem se rozhodla pelech ušít sama.




Pelech je ze dvou částí, základna plus vyndavací polštář.



Ze zbytku látky jsem ušila ještě takové příležitostné lehadlo.



Pelech naše Agi vyhodnotila jako vhodný :-)












5 komentářů:

  1. Jani, nádherná Kikinka :o):o):o) .... a pelíšek taky ..... ani se nedivím, že jste z Agátky všichni "poprdění" ...... je nádherná .... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. pelech pěkný, ale teda nevím jak dlouho vám vydrží ta světlá barva... ale čubina je roztomilá

    OdpovědětVymazat
  3. Pelech parádní, už jsem obdivovala minule, ale já bych tím snad zavařila stroj. Jsi dobrá.

    OdpovědětVymazat
  4. no ten je super a štěňátko je taky nádherné. Já šila pelech taky , ale takhle pěknej nee

    OdpovědětVymazat