úterý 30. dubna 2013

Žirafkové pytlíčky...a taky něco o kamarádství a přátelství

Před nedávnem jsem jsem šáhla do svého sysliště a vytvořila tyto dva žirafkové pytlíčky.




Kamarádi do vašeho života vstupují poměrně brzy. Začíná to nevinnými válkami na pískovišti, hrou na honěnou či nesmělým pokukováním přes plot. Kamarádi vám prostě vstoupí do života ,ať chcete nebo nechcete. Další kamarády získáte ve školce, později na základce a na střední. Tady už většinou začínají kamarádství na celý život ( alespoň jste o tom naprosto přesvědčeni ). A pak nastoupíte do práce a kamarádi ze školy se vám ztratí z očí a potkáte se jen na třídních srazech. Začnete se pohybovat mezi novými lidmi a tvoříte si nová přátelství . A pak nastane den, kdy na testu objevíte dvě čárky a nic už není  jako dřív. Ocitáte se na horské dráze zvané mateřství. Kamarádi z práce mají jiné starosti a jste najednou sami. A tady se kruh uzavírá, protože se s největší pravděpodobností ocitnete opět na pískovišti. Tentokrát ne v roli bořiče báboviček, ale v roli zoufale opuštěné matky na mateřské. To se pak nikdo nemůže divit, že taková mamina, izolovaná od přátel, upatlaná od příkrmů, podlehne kouzlu blikající obrazovky počítače. Najednou objeví weby pro maminky, najednou je tu někdo, kdo ji chápe, vyslechne a hlavně je tu pro ni v okamžiku, kdy nechce být sama. Nejprve jsou to jen neznámé nicky, později dostávají podobu konkrétních lidí - nových přátel.
Proč to tu všechno píšu?  I já patřím k těm, kterým spletitá cesta osudu postavila do cesty přátele, které jsem potkala na internetu. Mnozí už nejsou jen internetoví přátelé, ale i přátelé skuteční, někteří dokonce rodinní. Nejednou už mi opravdu hodně pomohli a poslední človíček, který mi moc pomohl je dagi. Potkali jsme se na jedné pěstounské diskuzi. Úžasná máma tří kluků. Pomohla mi dát dohromady knihu nálepek z penny ( přišlo mi asi 60 balíčků - to bych dohromady sama nedala).  A proto jsem sedla ke stroji a vznikly tyhle pytlíčky pro její malá okatá pěstouňata. Aby ji to nebylo líto, přibalila jsem ji jednu kosmetickou taštičku .

Díky internetu jsem potkala spoustu nových přátel, které bych jinak neměla šanci poznat. Každý z nich můj život velice obohatil a já jsem moc ráda, že jsem měla tu čest je poznat.

Tímto děkuji frenulám, bezžvatlalkám, pěstounkám a šičkám - holky jste super !!!














1 komentář:

  1. Moc krásně napsáno a plně s tebou souhlasím. Také patřím mezi ty, pro které jsou internetoví přátelé velmi důležití a stali se velmi blízkými ;o))

    Macík

    OdpovědětVymazat