neděle 27. ledna 2013

Projekt

Zásadní rozhodnutí mnohdy přicházejí v době, kdy by jste to rozhodně nečekali.

Takto vznikl i můj projekt Beskydského zpravodajství.

Před nedávnem jsem zabrousila na jeden blog a tam objevila zajímavý projekt, či jak to nazvat. Prostě princip je v tom, že každý den vyrobíte " něco " a za rok budete mít toho něčeho 365 kusů.

Ihned mi bylo jasné, že vyrábět něco každý den je cíl pro mně nedostižný. I přišel den "D", kdy mě celou noc bolel zub a já ve stavu bdělosti vymýšlela ptákoviny :-)

Napadlo mě, že bych si mohla každý den vyfotit náš ořech na zahradě, k tomu připsat teplotu a jaké je aktuální počasí.
 Ořech stojí na poměrně dobrém místě, pozadí mu tvoří hory.
A tak vznikl blog Beskydčanky.
Zatím je v plenkách, ale dost mě baví. za těch pár dnů je fajn pozorovat, jak si s námi hory hrají na schovávanou. Občas doplním příspěvek i dalšími fotkami z našich krásných Beskyd.

Doufám, že budu mít dostatek trpělivosti a vydržím alespoň ten rok.

Ze zasněžených Beskyd zdraví Sati


















2 komentáře:

  1. Jani, ty jedna "rosničko" , jak to vidíš zítra ???? Marki

    OdpovědětVymazat
  2. marki, já nepředvídám, já jen suše konstatuji .-)

    OdpovědětVymazat